4.12.2024 Tiedote
Mitä mieltä Maisasta? Vastaa asiakastyytyväisyyskyselyyn!
6.5.2022 TiedoteMaisa
Maisa-asiakasportaalin käyttäjiltä toivotaan palautetta palvelusta. Maisan käyttäjille suunnattu kysely on nyt avattu.
Maisan käyttäjille tarkoitettuun kyselyyn pääsee kirjautumalla Maisa-asiakasportaaliin. Itse kyselyyn vastataan kuitenkin anonyymisti eikä se kerää henkilö- tai muita tunnisteita. Vastaaminen vie vain muutaman minuutin.
Tuloksia käytetään Maisan kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Kysely on avoinna toistaiseksi sekä Maisan selain- että mobiiliversiossa, jotta tuloksia voidaan kerätä ja seurata myös pidemmältä aikaväliltä.
Maisa-asioista vastaava Business Manager Riikka Elovaara Apotista kannustaa kaikkia Maisan käyttäjiä vastaamaan kyselyyn.
– Haluamme jatkuvasti kehittää Maisan asiakaskokemusta ja sisältöjä niin sosiaali- kuin terveydenhuollon puolellakin. Tavoitteenamme on, että Maisa olisi yksi Suomen parhaista digitaalisista sote-asiointikanavista.