Maisan Usein kysytyt kysymykset -sivusto on uudistunut

4.11.2022 Tiedote

Maisa-asiakasportaalilla on jo lähes miljoona käyttäjää. On tärkeää, että käyttäjät saavat helposti apua mahdollisiin Maisaan liittyviin pulmatilanteisiin. Tähän tarpeeseen vastaa uudistettu Maisan Usein kysytyt kysymykset -sivusto. Sivusto on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Usein kysytyt kysymykset -sivusto kokoaa yhteen Maisasta ja sen käytöstä yleisimmin esitettyjä kysymyksiä vastauksineen. Sivuston uudistuksessa on haluttu kehittää erityisesti käytettävyyttä ja helpottaa tiedon löytymistä. Sivuston aineistot on jäsennetty kategorioittain: perustietoa Maisasta ja sen käytöstä, Maisan käyttö mobiilisovelluksella, toisen henkilön puolesta asiointi, mahdolliset ongelmatilanteet sekä vinkit Maisan käyttöön.

Yksittäisen kysymys-vastausparin jakaminen on jatkossa helpompaa suoralla linkillä vaikkapa perheenjäsenelle tai ystävälle. Uudella sivustolla on myös hakutoiminnallisuus, joka helpottaa vastauksen etsimistä itseä askarruttavaan kysymykseen.

Uusi sivusto on aiempaa visuaalisempi ja sieltä löytyy esimerkiksi videomuotoisia ohjeita Maisan käyttöön. Uutta on myös mahdollisuus antaa palautetta kysymys-vastausparien hyödyllisyydestä. Palautteita seurataan ja sivustoa kehitetään edelleen niiden perusteella.

Apotin Maisa-asioista vastaava Business Manager Riikka Elovaara on tyytyväinen uudistukseen.

– On ihan mahtavaa, että ihmiset ovat löytäneet Maisa-palvelun, käyttäjiä on jo yli 900 000. Haluamme nyt tarjota Maisan käyttäjille entistä helppokäyttöisemmän ja visuaalisemman sivuston, josta löytyy kätevästi vastauksia Maisasta usein kysyttyihin kysymyksiin. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää tätä kautta apua Maisan käyttöön.

Tutustu uudistettuun Usein kysytyt kysymykset -sivustoon.

Assi Rinnetmäki

Työpöydällä ensisijaisesti ulkoista ja asiakasviestintää. Sote-alan viestintä erityisen lähellä sydäntä.
Innostuu helposti ja rakastaa talviuintia, laulamista ja kirjoja.

Tilaa Apotin uutiskirje